1) Ekspertiz hizmeti ücretleriniz nedir?

Ekspertiz hizmeti ücretlerimiz paket içeriğine göre değişkenlik göstermekte olup, ekspertiz paketleri sekmesi altında incelenebilir. Dilerseniz çağrı merkezimize ulaşıp ekspertiz hizmet ücretlerimiz hakkında detaylı bilgi de alabilirsiniz.

2) Ekspertiz hizmet paketi içeriklerini nasıl öğrenebilirim?

Ekspertiz hizmet paket içeriklerimizi, ekspertiz paketleri sekmesi altında inceleyebilir; dilerseniz çağrı merkezimize ulaşıp paket içeriklerimiz hakkında detaylı bilgi de alabilirsiniz.

3) Hangi şehirlerde şubeleriniz bulunuyor?

Şubelerimizin bulunduğu lokasyon bilgilerine linkten ulaşabilirsiniz.

4) Şubelerinizden nasıl randevu alabilirim?

Şubelerimizden randevu almak için randevu sayfamızı ziyaret edebilir ya da çağrı merkezimizden bize ulaşabilirsiniz: 0850 223 56 00

5) Şubelerinize randevusuz gidebilir miyim?

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak önceliğimiz olduğundan, yoğunluk nedeniyle bekleme sürenizin oluşmamasını önemsiyoruz. Bu nedenle, şubelerimizi randevu alarak ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.

6) Hizmet randevusunu aldığım ekspertiz paketini, şubenize geldiğimde başka bir paketle değiştirebilir miyim?

Önceden seçtiğiniz ekspertiz paketini şubemize geldiğinizde başka bir paketle değiştirebilirsiniz.

7) Şubelerinizde kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim?

Evet, kredi kartınızdan tek seferlik çekim ile ödeme sağlayabilirsiniz.

8) Şubelerinizde ekspertiz ücretlerine indirim yapıyor musunuz?

Ekspertiz paket ücretlerimiz tüm şubelerimizde sabittir.

9) Hafta sonu şubeleriniz açık mı?

Şubelerimiz Cumartesi günleri 15.00’e kadar açıktır. Pazar günleri ise hizmete kapalıdır.

10) Resmi tatillerde şubeleriniz açık mı?

Resmi tatillerde tüm şubelerimiz hizmete kapalıdır.

11) Kilometre sorgusu yapıyor musunuz?

Eğer söz konusu araç OBD üzerinden kilometresinin sorgulanmasına izin veriyorsa genel arıza taraması sırasında kilometre durumu tespit edilebilmektedir. Fakat araç üzerinde kilometre silme işlemi gerçekleşmiş ve bu durum aracın tüm kontrol ünitelerinden de kaldırılmışsa, kilometre silme işlemi tespit edilememektedir.

12) Anlaşmalı filo şirketlerinin araç teslimatı nasıl gerçekleşiyor?

Araç teslimatı için şubelerimize iletişim numaralarından ulaşıp bilgi alabilirsiniz.

13) TÜV SÜD D-Expert bayisi olmak için nereye başvuruda bulunmalıyım?

Çağrı merkezimize ulaşıp iletişim bilgilerinizi paylaşmanız halinde talebiniz merkez ofisimize iletilecektir.

14) Şubenize ulaşamıyorum, destek olabilir misiniz?

Çağrı merkezimizi aramanız halinde şubemize sizin adınıza ulaşılacaktır.

15) Kaza sonrası, hasar danışmanlık hizmeti veriyor musunuz?

Hayır, kaza sonrası hasar ekspertiz hizmetimiz bulunmamaktadır.

16) Motosiklet ekspertiz hizmeti veriyor musunuz?

Motosiklet ekspertiz hizmetimiz bulunmamaktadır.

17) Şubenizden aldığım ekspertiz hizmet raporunu kaybettim, destek olabilir misiniz?

Çağrı merkezimize talebinizi iletmeniz halinde tarafınıza dönüş sağlanacaktır. İlgili rapor KVKK gereği, yalnızca hizmet alan kişi ile paylaşılabilecektir.

18) Şube şikâyeti için yardımcı olur musunuz?

Çağrı merkezimize ulaşmanız sonrasında, geri bildirimleriniz kayıt altına alınarak genel merkezimize iletilmektedir. Uzmanlarımız tarafından incelenen geri bildirimlerinize, paylaşmış olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden geri dönüş sağlanmaktadır.

19) TÜV SÜD D-Expert Garanti nedir?

TÜV SÜD D-Expert Garanti ürünü, belirtilen süre içerisinde meydana gelen ve program kapsamına dahil edilen arızalar karşısında garanti verilen aracı koruma altına alır. Garantinin yürürlükte olduğu süre içerisinde meydana gelen bir arızadan sonra, aracın doğru çalışmasını sağlamak için kapsam bölümünde listelenen parçaların, gereken şekilde onarılması veya gerekirse değiştirilmesine ait giderleri karşılar.

20) TÜV SÜD D-Expert Garanti ürününden nasıl faydalanabilirim?

Dilerseniz; Full, Full Plus ve Full Plus 4X4 ekspertiz paketlerimizden birini satın aldıktan sonra ek ücret ödeyip garanti uzatım paketlerimizden ihtiyacınıza en uygun olanı seçebilirsiniz.

21) Sigorta işlemleri dahilinde aldığım ekspertiz hizmeti için ücret ödemem gerekiyor mu?

Hayır, herhangi bir ücret ödemeniz gerekmiyor.

22) Sigorta işlemleri dahilinde ekspertiz hizmetinden faydalanmak için ne yapmalıyım?

Poliçeniz kesildiğinde çağrı merkezimiz ya da web sitemiz üzerinden randevu oluşturup şubelerimizden hizmet alabilirsiniz.

23) Filo ekspertiz hizmetiniz var mıdır?

Kurumsal firmalar için filo ekspertiz hizmetimiz mevcuttur. Talebinizin olması halinde çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

24) Kaç tonluk araca kadar ekspertiz hizmeti alabilirim?

3,5 tonluk araçlara kadar hizmet verilmektedir.

25) Randevu aldıktan sonra şube konum bilginize nasıl ulaşabilirim?

Randevu oluşturmanızın ardından tarafınıza gönderilen bilgilendirme mesajı, randevu oluşturduğunuz şubenin konum bilgisini de içermektedir.

26) Mevcut randevumu erteleyebilir miyim?

Şubemizin müsaitlik durumuna göre randevunuzun gününü ve saatini güncelleyebilirsiniz.

27) Randevumu iptal edebilir miyim?

Randevu iptali yapabilirsiniz. İptal işlemi gerçekleştiğinde tarafınıza bilgi maili ve SMS’i iletilecektir.

28) 4X4 Araçlar için ekspertiz hizmeti veriyor musunuz?

Evet, 4X4 araçlar için şubelerimizde özel ekspertiz paketlerimiz mevcuttur. Tüm ekspertiz hizmeti içeriklerimize ekspertiz paketleri başlığından ulaşabilirsiniz.

29) İş başvurusunda bulunabilir miyim?

Web sitemizde yer alan kariyer bölümünden iş başvurusunda bulunabilir; kariyer.net sitesindeki iş ilanlarımızı takip edebilirsiniz.